Tetszik, megosztom

Mobil TRENDEK

 Nézd megmi várható!

  Egy döbbenetes infovideó

    És hozzá a high tech...

 

Perfect Mobil App

 Perfect App

 Tökéletes Mobil Alkalmazás

 PI: Tehetségkutató a neten!

Mobil optimalizálás

Piacvesztés helyett...

SanBizZ BLOG

Hírek, top érdekességek, aktualitások...

Döbbenetes tények, elem-zések, statisztikák és trendek a mobilkorszak-ból. Kövesd a növekedést! És ha ránk hallgatsz, részese is leszel!

Alapgondolat

A jelenkor legsikere-sebb emberei azok, akik képesek a legtávolabbi jövőben gondolkodni. Ők hajlandók rövid távon áldozatokat hozni azért, hogy hosszú távon élvez-hessék a megérdemelt jutalmukat.

/Brian Tracy/

Döbbenetes képzésünk...

Ezekben a hanganyagokban végre az igazi Titokra is fény derül!
 
Nem mindenkinek javaslom ezt az anyagot, csak azoknak, akiknek vannak álmai, vannak céljai, vannak célkitűzései, és többet akarnak az élettől.
Irányváltás a siker felé

        Légy Te is 

      Kulcsember!

Hasznos tudnivalók

 

Network Marketing Pro

     

 Minden fejben dől el!

 

Ebből a videóból megtudhatod, miért tartják Napoleon Hill, Gondolkodj és Gazdagodj! című könyvét az egyik legfontosabb alapműnek és forgatják rendszeresen, tanulmányozzák évről évre újra az önerejükből meggazdagodott emberek 1937 óta...

Építsd fel NM üzleted!

Szaklap a sikerhez

Online Marketing Support

Legyen élő chat-ed!

 

A sikeres emberek 7 tulajdonsága

Ha úgy gondolkodsz, ahogy a sikeres emberek, és átveszed a szokásaikat, te is sikeres lehetsz.

 

 

1) Ambíciózusak:

Úgy gondolják, hogy képesek a legjobbnak lenni. Én ezt sokáig nem értettem. Amikor olyan embereket láttam, akik jobban boldogultak, mint én, azt gondoltam, hogy jobbak nálam, kiválóbbak, én pedig gyengébb vagyok, mint ők. Ez egy nagy társadalmi probléma. Alsóbbrendűnek érezzük magunkat, és ezek az érzések azt sugallják, hogy érdemtelenek vagyunk. Nem érezzük úgy, hogy megérdemelnénk a nagy sikert. Az angol “deserve”, vagyis „megérdemelni” szó latin eredetű, és azt jelenti, hogy „szolgálatból származó”. Ha másokat szolgálva érsz el valamit, azt 100%-ig megérdemled. A jutalmad egyenesen arányos a szolgálatoddal. Ha jobban szolgálsz, ha többet szolgálsz, vagy ha lelkesebben szolgálsz, akkor nagyszerű jövedelmed lesz, és megérdemled minden egyes fillérét. Úgy kell gondolnod, hogy képes vagy a legjobbnak lenni.

 

2) Bátrak:

Azon dolgoznak, hogy legyőzzék a félelmeiket, amelyek a legtöbb embert meghátrálásra késztetik. A siker két legnagyobb ellensége a félelem és kétely. A félelem és kétely kiküszöbölése a kulcs. A félelmet úgy tudod legyőzni, ha bátran viselkedsz, amikor azt kívánja a helyzet. Ha valamit többször is megteszel, szokásoddá válik. Tedd szokásoddá, hogy megteszed azokat a dolgokat, amelyektől félsz. Ha le akarod győzni a félelmed, amit leendő munkatársak megkeresése során érzel, először rá kell jönnöd, hogy az értékesítésben megtapasztalt elutasítás nem személyes. A topterjesztők nem félnek új munkatársakat keresni. Nézz szembe a félelmeiddel, mert a félelemmel való szembeszállás a felsőbbrendűség jele. Ha nagyra vágysz és a felső 10%-ba szeretnél tartozni, és szembe tudsz nézni a félelmeiddel, akkor nagy sikereket fogsz elérni.

 

3) Elkötelezettek:

A topterjesztők teljesen elkötelezettek. Hisznek magukban, hisznek a cégükben, hisznek a termékeikben és szolgáltatásaikban, hisznek a vásárlóikban, és nagyon erősen hisznek mindezekben. Tudjuk, hogy egyenesen arányos a hit mélysége a megvalósulással. Ha feltétlenül hiszel a tetteid helyességében és jóságában, olyan leszel, mint egy katalizátor. Átvitel jön létre, mintegy lelkesedés-átvitel. Az emberek szeretnek olyanoktól vásárolni, akik igazán hisznek abban, amit csinálnak. Azok, akik nem elkötelezettek az iránt, amit csinálnak, üres életet élnek. A másik igen fontos elem a törődés. Minden ember, aki fantasztikus éli az életét, törődik azzal, amit csinál! Szenvedélyesen imádják, amit csinálnak.

 

4) Profik:

A topterjesztők inkább tanácsadónak, mintsem kereskedőnek tartják magukat. Ha a „tanácsadó” szóra gondolsz, mi jut róla az eszedbe? A tanácsadó probléma-megoldó. Egyáltalán nem az jut róla eszünkbe, hogy kereskedő lenne. Ha valakire úgy tekintenek, mint tanácsadóra, biztosan nem nézik kereskedőnek. Szeretik az emberek, ha rájuk sóznak valamit? Szeretik az emberek, ha segítenek nekik jobbá tenni a munkájukat és életüket? Úgy tekintenek a kereskedőre, mint aki rájuk sóz valamit. Az emberek nem szeretnek szenvedő alanyok lenni. Ezért tekintsd magad tanácsadónak. Hogyan éreztesd ezt az emberekkel? Először is, ne feledd az alapelvet: Az emberek annyiba vesznek, amennyibe te nézed magad. A tanácsadókat behívják, és kávéval kínálják. A kereskedelmi ügynökök az előszobáig jutnak és csak egy pohár vizet kapnak. Ha tanácsadóként mutatkozol be, tanácsadóként bánnak veled. Mostantól állítsd be magad tanácsadónak. Gondolj úgy magadra, mint tanácsadóra. Ne feledd, megvalósításaid 80%-át az befolyásolja, hogy ki vagy belül. Az, hogy a vevő hogy reagál rád, attól függ, hogy te milyennek látod magad. Az, hogy milyennek lát a vevő, fogja eldönteni, hogy mennyit vásárol, és mennyire fog ajánlani téged másoknak.

 

5) Felkészültek:

Előre átgondolnak minden részletet. A felső 10%-ba kerülés többlet erőfeszítést igényel. Olyan dolgokat kell megcsinálni érte, amit az átlagember nem hajlandó megtenni. Olyan áldozatokkal jár, amit az átlagember nem hajlandó meghozni. Át kell gondolni minden egyes tárgyalás minden egyes részletét. De a különbség nagyszerű lesz. Mielőtt elmennél egy tárgyalásra, csináld meg a házi feladatodat. Amikor leülsz egy ügyféllel, az lesz a leghízelgőbb számára, hogy készültél a vele való tárgyalásra.

 

6) Állandóan tanulnak:

Felismerik azt a nagy igazságot, hogy ha nem lesznek egyre jobbak, akkor egyre gyengébbek lesznek. Olvasnak, CD-ket hallgatnak és továbbképzésekre járnak. A profik sosem hagyják abba a tanulást. Szóval olvass, hallgass Cd-ket, képezd tovább magad.

 

7) Felelősségteljesek:

Saját egyéni szolgáltató vállalatuk Elnökének érzik magukat. Társadalmunk vezető emberei saját maguk alkalmazottainak érzik magukat. 100%-unk saját maga alkalmazottja. Saját egyéni szolgáltató vállalatunk elnökei vagyunk. Magadnak dolgozol. Az a legnagyobb hiba, ha azt hiszed, hogy másnak dolgozol. Magunknak dolgozunk. Lehet más a fizetési jegyzékünk kiállítója, lehet más az állásunk, de mi mindig ugyanazok maradunk. Mi vagyunk az egyetlen állandó elem, mi mindig saját magunk alkalmazottai maradunk. A lényeg az, hogy te vagy a vállalatod elnöke, te vagy a karriered, az életed, a pénzügyeid, a tested, a családod, az egészséged irányítója. Tied a teljes felelősség. Mi vagyunk a felelősek. Ez a leginkább felszabadító és felvillanyozó érzés: azt érezni, hogy te vagy életed irányítója.

 

Brian Tracy

 

+1 demo: Basic page

 

Partnered: 
 
SanBizZ Top Team
 
Perfect Internet: